فروشنده عمده مخزن پلی اتیلن عمودی

فروشنده عمده مخزن پلی اتیلن عمودی انواع حجم های محصول را با بهترین برند ها و با قیمت کمتری از خرده از اختیار مشتریان می گذارد. مخزن های پلی اتیلن همان مخزن های پلاستیکی می باشند که برای نگهداری مایعات استفاده می شوند و در مدل و اندازه های مختلفی تولید می شود به همین دلیل در مکان های مختلفی می توان از آن ها استفاده کرد.

فروشنده عمده مخزن پلی اتیلن عمودی

بررسی ابعاد مخزن پلی اتیلن عمودی

بررسی ابعاد مخزن پلی اتیلن عمودی

ابعاد مخزن پلی اتیلن عمودی با توجه به حجم آن متفاوت می باشد به عنوان نمونه مخزن 100 لیتری عمودی دارای طول 45 و عرض 81 cm متر می باشد و یا مخزن 150 لیتری دارای طول 55 و عرض 85 سانتی متر است. فروش مخزن پلی اتیلن در انواع مختلفی انجام می شود که ما در زیر به آن ها اشاره اشاره می کنیم:

  • مخزن پلی اتیلن عمودی یا ایستاده: به دو صورت دو لایه و سه لایه تولید می شود و از 100 لیتر تا 20000 لیتر وجود دارد و نسبت به استحکام بالای که دارد قیمت آن مناسب می باشد و برای پشت بام استفاده از این مخزن توصیه نمی شود مگر این که محل نصب آن تقویت شده باشد.
  • مخازن افقی یا خوابیده: به صورت سه لایه، تک لایه و چهار لایه تولید می شود از 70 تا 5000 لیتر وجود دارد و در مقایسه با دیگر مخازن چون فشار زیادی از مواد داخل آن وارد می شود و این فشار را به تمام قسمت ها پخش می کند برای پشت بام بهترین گزینه است.
  • مخازن پلی اتیلن مکعبی: به طوری طراحی شده است که می توان به راحتی آن را از فضای کم عبور داد به همین دلیل اگر با ابعاد مخزن پلی اتیلن مشکل دارید باید از این نمونه مخزن استفاده نمایید.
  • مخزن زیر پله: طوری طراحی و ساخته شده که شما بتوانید به راحتی آن را زیر پله ها جای دهید و معمولا در اندازه 500 و 1000 لیتر تولید می شود.
  • مخزن مخروطی شکل یا قیفی: انتهای پایین این مخزن قیفی شکل است و به راحتی مایع از داخل آن بیرون می آید و از حجم های آن می توان به 200، 1500، 2000، 1000 و 1500 اشاره کرد.

عرضه مستقیم مخزن پلی اتیلن عمودی

عرضه مستقیم مخزن پلی اتیلن عمودی عرضه مستقیم مخزن پلی اتیلن عمودی به وفور توسط تولید کنندگان و فعالان این عرصه انجام می شود تا بتوانند به افزایش فروش و رونق گرفتن بازار کمک کنند و مزیت های استفاده از این مخازن باعث شده عرضه مخزن پلی اتیلن افزایش یابد به عنوان نمونه در مقابل جلبک ها و باکتری ها مقاومت بالای دارد در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت آن فوق العاده است به راحتی می توانید آن را نصب نمایید و از آن استفاده نمایید کاملا مطابق با استاندارد های سازمان غذا و دارو ساخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما