فروش مخزن پلی اتیلن | فروش متنوع ترین آنها در کشور

امروزه با کمبود آب در کشور و خشک سالی یکی از وسایل لازم برای انبار کردن آب آشامیدنی برای وقتی که آب شهری قطع است، مخزن پلی اتیلن آب است. این مخازن در انواع و اقسام گوناگون و اندازه های متنوع با حجم مختلفی وجود دارند. نمایندگی های پخش و فروش مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی، متنوع ترین و جدید ترین مدل های آنها را در سرتاسر کشور عرضه کرده و به شکل کلی یا جزئی به فروش می رسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات با ما همراه باشید.

فروش مخزن پلی اتیلن | فروش متنوع ترین آنها در کشور

فروش متنوع ترین مخزن پلی اتیلن در کشور

فروش متنوع ترین مخزن پلی اتیلن در کشورمخزن پلی اتیلن چیست؟
پلی اتیلن یک نوع پلاستیک فشرده است که امروزه جای فلز را در تولید لوله و آب انبار گرفته است. البته پلی اتیلن مزایای زیادی نسبت به مخزن آب گالوانیزه دارد زیرا آب در مخزن فلزی بو می گیرد و در مدت طولانی باعث زنگ زدن فلز می شود و آب نارنجی رنگ می شود.
اما ماندگاری آب در مخازن پلی اتیلن بیش تر است و آب در آن بو و رنگ نمی گیرد. غیر از مخازن آب به خاطر مزایای پلی اتیلن لوله های آب داخل ساختمان که قبلا از فلز ساخته می شد امروزه از پلی اتیلن ساخته می شود چون به جز مزایای بالا لوله و مخازن از زیبایی بیشتری برخوردار هستند. همچنین طول عمر مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر نمونه ها بیشتر است.

مخازن پلی اتیلن از نظر شکل انواع زیادی دارند. متنوع ترین انواع موجود در کشور شامل موارد زیر است:

  • مخزن اب کتابی
  • مخزن آب افقی
  • مخزن آب مکعبی
  • مخزن آب عمودی
  • منبع آب عمودی بلند

اگر به یکی از نمایندگی ها و شرکت های فروش عمده انواع مخزن آب مراجعه نمایید، می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید و فروش مخزن پلی اتیلن در ایران

خرید و فروش مخزن پلی اتیلن در ایرانبه دلیل پر فروش بودن مخازن پلی اتیلن در ایران، شرکت های تولید کننده بسیاری وجود دارند که نمونه های متعدد و گسترده ای از این مخزن را در سراسر کشور تولید می کنند. مراکز خرید و فروش این محصولات در تمامی شهر های ایران یک نمایندگی فعال دارند که آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند، مانند:

  • نمایندگی فروش مخزن آب در شیراز
  • مخزن پلی اتیلن مشهد
  • مخزن پلی اتیلن طبرستان
  • مخزن پلی اتیلن قزوین
  • مخزن آب پلی اتیلن اصفهان و …

یک نمونه از برند های معروف این محصولات در ایران، مخازن پلی اتیلن پارس می باشد که متعلق به جزیره کیش است. برای اطلاع از قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان و انواع دیگر، می توانید به سراغ شرکت های پخش و فروش عمده این محصولات بروید.

تولید مخزن پلی اتیلن در اندازه های مختلف

تولید مخزن پلی اتیلن در اندازه های مختلفطبق قوانین شرکت آب و فاضلاب ایران هر ساختمان که از کمبود آب رنج می برد و می خواهد که یک تانک و یک موتور آب برای ساختمان خود بگذارد باید حتما دو مخزن آب در آپارتمان داشته باشد یکی بعد از لوله اصلی ورودی آب و یکی هم بالای پشت بام خانه و پمپ آب را از مخزن پایینی به مخزن بالایی انتقال دهد.
چون اتصال پمپ به لوله ی اصلی وروردی آب ممنوع است و جرم حساب می شود، از این رو مخازن آب باید در اندازه های مختلف تولید شوند تا امکان تصب در همه جا را داشته باشند. برای مثال ممکن است صاحب خانه مجبور باشد مخزن اولی را در انباری نصب کند در این صورت باید مخزنی به این ابعاد وجود داشته باشد.
مثل مخزن آب عمودی. غیر از ابعاد تانک حجم آن نیز برای مصرف کننده مهم است برای مثال یک مخزن 1000 لیتری برای یک ساختمان 10 واحدی کم است ولی باید یک مخزن 5000لیتری و یا حتی بیشتر باشد که جواب گوی ساختمان باشد.

غیر از ابعاد یکی دیگر پارامتر ها در ساخت مخازن پلی اتیلن متریال استفاده شده در آن است که آيا مواد دست اول بوده است یا خیر؟ مخزن های ساخته شده از مواد نو، کیفیت و مرغوبیت بیشتر و در نتیجه طول عمر بالاتری دارند و قیمت  آن ها نیز نسبت به انواع مواد کهنه بیشتر است.

پرفروش ترین انواع مخزن پلی اتیلن کدام اند؟

پرفروش ترین انواع مخزن پلی اتیلن کدام اند؟اگر می خواهید بدانید که پرفروش ترین مدل ها و انواع مخزن پلی اتیلن در کشور کدام اند؟ باید این موضوع را از چند جهت بررسی کرد:

  1. از نظر جنس: از نظر جنس که یکی از قسمت های مهم در خرید یک کالا است معمولا بهترین کیفیت متاسفانه بیش ترین قروش را ندارد و این به خاطر قیمت بالای آن است در حالی که اگر جنس با بیش ترن کیفیت بیش ترین فروش را داشته باشد نشان دهنده ی رشد فکری جامعه است .
  2. از نظر ابعاد: از نظر ابعاد و حجم معمولا مخزن هایی با حجم متوسط بیش ترین فروش را داردن چون اکثر خانه ها بین ۲تا ۵ واحد است .
  3. از نظر شرکت تولیدکننده: اینکه از نظر شرکت کدام برند پر فروش ترین است بستگی به خود شرکت تولید کننده دارد که کالا را با چه کیفیت و با چه قیمتی تولید کنند برای مثال اگر قیمت محصولات خزر منبع مناسب است باید کیفیت خوبی هم باید داشته باشد تا در بین مردم معروف شود. 

تهیه مخزن پلی اتیلن در رنگ های مختلف

تهیه مخزن پلی اتیلن در رنگ های مختلفیکی از چیز هایی که از گذشته برای زینت دادن به محیط اطراف از آن استفاده می کردند رنگ بوده است. مخازن پلی اتیلن در رنگ های گوناگون در ایران تولید و عرضه می شود. رنگ نه تنها در زیبایی محیط موثر است بلکه در در حقیقت می تواند به سردی و گرمی آب کمک کند. این یعنی اگر تانک شما رنگی تیره داشت آب را گرم نگه می دارد چون خاصیت رنگ تیره این است که گرما را جذب می کند اما رنگ سفید و رنگ های روشن گرمای آفتاب را جذب نمی کند پس بنابراین آب درون مخازنی که رنگ روشن دارد سرد تر است نسبت به مخزنی که تیره رنگ هستند .

موارد استفاده مخزن پلی اتیلن

موارد استفاده مخزن پلی اتیلنموارد استفاده از مخازن پلی اتیلن بسیار زیاد است چون کاربرد های گوناگونی امروزه به دلیل کمبود آب پیدا کرده است. امروزه آب در مناطق شلوغ و پر رفت آمد شهر فشار کمی دارد و حتی در ساعاتی قطع است و این امر صاحبان ساختمان ها را مجبور کرده است که حتما برای تامین آب ساختمان خود از مخازن پلی اتیلن و پمپ آب استفاده کنند. البته مخازن پلی اتیلن کاربرد های دیگری نیز دارند که یکی از این کاریردها آب رسانی است. گاهی اوقات در یک مراسم ملی مانند 22 بهمن برای تامین آب آشامیدنی مردم در قسمت هایی از راهپیمایی مخازن پلی اتیلنی را نصب کرده اند و در آن آب خنک آشامیدنی ریخته اند. گاهی اوقات در این مخازن شربت می ریزند و نذری می دهند.

تولید مخزن پلی اتیلن از بهترین اجناس

تولید مخزن پلی اتیلن از بهترین اجناسیکی از پارامتر هایی که یک خریدار مخازن پلی اتیلن حتما به آن توجه می کند جنس سازنده مخزن است.  پلی اتیلن نوعی درشت مولکول است که از ترکیب کربن و هیدروژن تولید می شود و در
واقع مولکولی حاصل از آرایش زنجیره های مختلف هیدروکربنی است که با
پیوندهای مختلف به هم متصل شده اند و تشکیل یک درشت مولکول داده اند. درشت مولکول ها
مولکولی های بزرگی هستند که از بهم پیوستن زنجیره های متعدد و تکراری تک مولکول ها به وجود می آیند. پلی اتیلن از ترکیب و پلی مریزاسیون کوچک مولکول هایی
به نام اتیلن (مولکول گازی با ترکیب C2H4) ایجاد می شود. پلی اتیلن نوعی پلاستیک است. امروزه به لطف روش‌های مختلف تولید پلاستیک، فراورده‌های پلاستیکی متنوع و بسیاری وجود دارد.

صادرات مخزن پلی اتیلن

صادرات مخزن پلی اتیلن تولید کنندگان داخلی، نمونه های با کیفیت و مرغوب مخزن پلی اتیلن را تهیه کرده و علاوه بر بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز عرضه می نمایند. صادرات این محصولات توانسته است درآمد ارزی بسیار زیادی برای کشور به ارمغان آورد.
محصول ساخت ایران، علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب و مناسب، و مدل های متنوع و گوناگون، از نرخ و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. همین امر سبب شده است که با استقبال چشم گیری در دنیا روبرو شود.
برای خرید انواع صادراتی این مخازن، می توانید به یکی از شعب شرکت های تجازی و بازرگانی مربوطه در کشور مراجعه کنید و یا با آن ها تماس برقرار سازید. همچنین با بکار گیری پایگاه های اینترنتی عرضه این محصولات در بستر فضای مجازی هم می توانید آن ها را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

بازرگانی فروش مخزن پلی اتیلن

بازرگانی فروش مخزن پلی اتیلن شرکت های بازرگانی در زمینه واردات و صادرات انواع مختلف مخزن های پلی اتیلن خارجی و ایرانی فعالیت می کنند. این مراکز نمونه های با کیفیت تولید شده در ایران را در سطح بازار های خارجی توزیع کرده و انواع خارجی را در ایران به فروش می رسانند.
این عمل باعث می شود که هم صنعت گران داخلی بتوانند محصولات خود را به دنیا عرضه کنند، هم با جدید ترین تولیدات کشور های دیگر آشنا شده به رقابت با آن ها و الگو گرفتن از روش های مختلف ساخت بپردازند.

برای برقراری ارتباط با این شرکت ها، می توانید از تلفن های آن ها استفاده کنید. یا اینکه از طریق سایت های اینترنتی، به ارسال پیام ها، انتقادات و پیشنهادات خود بپردازید. همچنین در این سایت ها امکان ثبت سفارش غیر حضوری نیز برای شما وجود دارد.

تهیه انبوه مخزن پلی اتیلن در کشور

تهیه انبوه مخزن پلی اتیلن در کشورشرکت های صنعتی و کارخانجات تولیدی، به تهیه و ساخت انواع مخزن پلی اتیلن، در حجم انبوه و گسترده، با مواد اولیه مرغوب در داخل کشور می پردازند. این شرکت ها، مدل های مختلفی از این مخازن را، در رنگ ها، طرح ها، اندازه و سایز های متعدد تولید می کنند، سپس به صورت عمده در سراسر ایران توزیع می نمایند.
شرکت های پخش که خریداران کلی محصولات از تولید کنندگان هستند، مسئول توزیع کردن آن بوده، محصول را با سود کم و قیمت ارزان به دست مشتریان می رسانند. خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های عرضه این دست محصولات، آن را به صورت جزئی یا تکی، با سود های بیشتری به فروش می رسانند.

مهم ترین عامل افزایش قیمت کالا و اجناس در بازار، همین واسطه هایی هستند که وارد امر خرید و فروش و چرخه معاملات می گردند. یک کالا تا از دست تولید کننده به مصرف کننده برسد، بین چندین واسطه مختلف رد و بدل می شود.
هر دلال مقداری سود برای فروش آن در نظر می گیرد و نهایتا تا وقتی که کالا به مصرف کننده اصلی برسد، نرخی چند برابر پیدا خواهد کرد. پس همواره باید تلاش کنید که دست این واسطه ها از بازار کوتاه شود تا از میزان تورم کاسته گردد.

عرضه مستقیم مخزن پلی اتیلن در ایران

عرضه مستقیم مخزن پلی اتیلن در ایرانشرکت های پخش عمده، مسئول عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه مخزن های پلی اتیلن، از تولید به مصرف در ایران هستند. این شرکت ها، انواع مخزن را به صورت کلی و یکجا از درب کارخانه و با نرخ تولیدی خریداری می کنند و چون هزینه بسیار کمی برای آن می پردازند، کمترین میزان سود را نیز برای فروش در نظر می گیرند.
وقتی که مشتری به این مراکز مراجعه می کند و درخواست حجم عمده ای از کالا را می دهد، تخفیف های زیادی به او تعلق می گیرد، که باعث می شود میزان این سود ها به صفر برسد.

اگر می خواهید انواع مخزن را با قیمت مناسب خریداری کنید، هم می توانید به شکل حضوری به یکی از این شرکت ها مراجعه کنید، هم اینکه از راه غیر حضوری و اینترنتی اقدام به ثبت سفارش محصول و خرید آن بنمایید.
به این ترتیب، خود شرکت پخش، مسئولیت حمل و نقل کالا و ارسال آن را بر عهده می گیرد و شما آن را به راحتی درب منزل خود تحویل خواهید گرفت. با این روش، میزان صرف انرژی، سوخت، زمان، هزینه و … به صورت چشم گیری کاهش خواهد یافت.
به علاوه، تمام محدودیت ها از لحاظ جغرافیایی و مکانی از بین خواهد رفت. یعنی همه افراد از هر جایی در ایران یا جهان، می توانند به راحتی محصولات را جهت خرید سفارش دهند. بدون اینکه نگران فواصل زمانی و مکانی بین خود و فروشنده باشند.

فروش مخزن پلی اتیلن زیر قیمت بازار در کشور

فروش مخزن پلی اتیلن زیر قیمت بازار در کشوردر هر جای ایران قیمت تمام شده اجناس بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود. مخازن پلی اتیلن نیز از این قاعده مستثنا نیست یعنی لزوما قیمت فروش منبع اب در کرج با قیمت فروش مخزن آب در اهواز یکسان نیست. حتما قیمت مخزن آب در اهواز بالا تر است، چون هوا گرم است احتیاج بیشتری به این مخازن خواهد بود تا کرج.
البته قیمت مخزن آب گالوانیزه و پلی اتیلن به جنس و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن نیز بستگی دارد. برای مثال مخزن پلی اتیلن گران تر است یا مخزنی که چند لایه است قیمت بالا تری دارد؟ در این زمینه باید در نظر گرفت که کدام محصول از کیفیت بالا تری برخوردار است. غیر از این ها دوام مخزن چند لایه در زیر نور آفتاب بیش تر است نسبت به یک تانک تک لایه.
به هر حال، شما اگر می خواهید، هر نوعی از مخزن پلی اتیلن را، زیر قیمت بازار و با کمترین نرخ در کشور تهیه نمایید، باید به سراغ مراکز اصلی فروش آن بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما