مراکز خرید مخزن آب سه لایه قم

مخزن آب یکی از تانکر های بزرگ است که برای نگهداری از حجم های گوناگون آب مورد استفاده قرار می گیرد. این مخزن ها را می توان به دو نوع یک لایه و چند لایه تقسیم کرد. این مجموعه یکی از مراکز معتبر مخزن آب سه لایه قم به حساب می آید. مشتریان می توانند با خرید از این مرکز مخزن مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنند.

مراکز خرید مخزن آب سه لایه قم

مشخصات مخزن آب سه لایه

مشخصات مخزن آب سه لایه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول توصیه می شود که با مشخصات مخزن سه لایه آشنا شوید.

این دسته از مخزن ها همان گونه که از نام آنها مشخص است دارای سه لایه مقاوم و محکم می باشند که هر کدام از آنها ضخامت و رنگ متفاوتی دارد.

رنگ لایه میانی مخزن های سه لایه مشکی است. ضرورت استفاده از رنگ مشکی چیست؟ دلیل آن این است که این رنگ می تواند مانع جذب گرما و امواج نوری خورشید شود.

نور خورشید خود عاملی برای رشد جلبک ها و خزه ها می باشد که این لایه می تواند از بروز این اتفاق و رشد عوامل مزاحم و مخرب جلوگیری کند.

رنگ لایه های دیگر می تواند سفید باشد و تاکیدی بر روی استفاده از رنگ خاصی برای آنها ذکر نشده است.

این مخازن می توانند در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاومت کنند زیرا ساختار محکمی داشته و با تمام شرایط محیطی سازگار می باشند.

البته لازم به ذکر است که در مناطق بسیار گرم باید روش متفاوتی را به کار بگیرید زیرا بیشتر مخازن سه لایه در این نوع آب و هوا دوام نخواهند آورد.

برای محافظت از آنها می توانید مخزن ها را لایه پیچ کرده و یک لایه دیگر به آن اضافه کنید که در این صورت محصول نهایی چهار لایه خواهد بود.

با انجام این کار دیگر هیچ گونه باکتری و جلب های مزاحم نمی توانند به درون لایه های مختلف آن نفوذ کنند.

لایه بیرونی این مخزن که سفید رنگ است می تواند در برابر اشعه های مضر خورشیدی مقاومت کرده و میزان جذب حرارت و گرما را کاهش دهد.

لایه سوم آنها نیز به رنگ سفید است که در تماس با محتویات داخل مخزن که همان آب است می باشد.

قیمت فروش مخزن آب سه لایه قم

قیمت فروش مخزن آب سه لایه قم قیمت فروش مخزن با توجه به مقاومت و سایز و ابعاد آن تعیین شده و گستره گوناگونی را شامل می شود.

مخزن های مقاوم و درجه یک معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر نمونه های تولید شده دارند.

برای اطلاع از قیمت فروش این دسته از محصولات می توانید از کارشناسان فروش این مرکز کمک بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما