عرضه کننده مخزن سه لایه پلاستیکی

مخزن سه لایه پلاستیکی در بازار به عنوان بهترین مخازن آب به حساب می ‌آیند که آب و سایر مایعات درون این مخزن ها در سالم ترین حالت باقی می‌ مانند و تا مدت ها خواص خود را از دست نمی دهند.

با توجه به این که امروزه نیاز است تا هر مجتمع مسکونی یک مخزن پلی اتیلن داشته باشد، لذا تقاضا برای تهیه آن روز به روز افزایش می یابد و به دنبال این موضوع عرضه کننده مخزن پلی اتیلن، عرضه مخزن پلاستیکی را در حجم گسترده در سراسر ایران به انجام می رساند.

عرضه کننده مخزن سه لایه پلاستیکی

نکات مهم هنگام انتخاب مخزن سه لایه پلاستیکی

نکات مهم هنگام انتخاب مخزن سه لایه پلاستیکی مخزن های پلی اتیلن و یا پلاستیکی نقش مهمی را در تامین آب شرب خانگی در کلانشهر ها ایفا می ‌کنند. چرا که طبق ممنوعیت های اعلام شده آب شرب ساختمان ها به هیچ عنوان نباید به سیستم شبکه آبرسانی شهری به صورت مستقیم متصل شود.

از همین جهت هر آپارتمان نیازمند یک مخزن پلی اتیلن می باشد. از جمله نکات مهمی که هنگام انتخاب مخزن پلاستیکی به آن توجه می ‌شود، این است که بدنه مخزن باید مانع از عبور نور به درون آب شود. چرا که نفوذ نور باعث ایجاد جلبک در آب می شود.

مخازن سه لایه پلاستیکی بهترین گزینه هستند. چرا که لایه میانی این مخازن از عبور نور به میزان چشم گیری جلوگیری می کند. البته اگر مخزن را در محیطی تاریک نگهداری می کنید، می توانید از نمونه های تک لایه ای که قیمت مناسب تری دارند نیز انتخاب کنید.

از دیگر نکاتی که هنگام انتخاب مخزن سه لایه پلی اتیلن به آن توجه می‌ شود، دارا بودن گواهینامه بهداشتی است. در واقع مخازنی که فاقد چنین گواهینامه ای هستند برای نگهداری آب شرب به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شوند. چرا که از استاندارد های لازم پیروی نمی کنند و بهداشتی نیستند.

تناسب بین حجم مورد نیاز آب مصرفی و حجم مخزن از دیگر عواملی است که هنگام انتخاب این محصول به آن توجه می ‌شود. طبق محاسبات انجام شده هر واحد مسکونی نیازمند ۲۵۰ لیتر آب می باشد. در نتیجه اگر ساختمان شما به طور مثال دارای ۱۲ واحد است به یک مخزن ۳۰۰۰ لیتری محتاج هستید.

مرجع فروش مخزن سه لایه پلاستیکی

مرجع فروش مخزن سه لایه پلاستیکی مراکز مجاز فروش مخزن پلاستیکی در سراسر ایران این مخزن را در انواع مختلفی ارائه می‌ دهند. مجموعه ما یکی از مراجع فروش مخزن سه لایه پلی اتیلن به حساب می‌ آید که بهترین نوع از این مخازن را به صورت مستقیم از تولید کنندگان تامین می ‌کند.

در واقع تامین مستقیم مخازن پلاستیکی توسط مراجع فروش، باعث حذف واسطه های کاذب می شود. در نتیجه مخزن سه لایه پلاستیکی با قیمت واقعی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما