فروش مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی

در کشور ما از گذشته، با توجه فواید بسیار زیاد ماهی ارزش غذایی بالای آن و علاقه ای که مردم به ماهی دارند، پرورش ماهی توسعه فراوانی یافته است.
از آنجایی که ماهی قزل آلا با تغییرات محیطی سازگار می باشد از توجه ویژه ای برخوردار است.

مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی

برای تولید و پرورش ماهی و استفاده بهینه از آن ها نیاز به سیستم های کاربردی می باشد.
مخازن پلی اتیلن ماهی یکی از بهترین گزینه ها برای پرورش ماهی می باشد.
مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی نیاز به نیروی کار ندارد و به تنهایی می تواند این پروسه را سپری کند و به طور خودکار تمیز می شود.
مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی

ویژگی های مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی

به مخازن پرورش ماهی وان هم گفته می شود. این وان ها از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشند که در روند توسعه کار بسیار تأثیر گذار است. برای نمونه موارد زیر را نام خواهیم برد:

  • مقاومت بالا در مقابل نور مستقیم آفتاب
  • سهولت حمل و نقل
  • امکان اتصال به انواع سیستم لوله کشی
  • بهداشتی بودن این وان ها
  • امکان قبول سفارش مخازن در سایزهای مختلف

همچنین این وان ها بر اساس استانداردهای آب شرب ساخته می شود.
ویژگی های مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی

فروش مخازن پلی اتیلن

پرورش ماهی در وان های پلی اتیلنی پرورش ماهی با هزینه بسیار کم و راندمان بالا می باشد و بیشترین سود را به تولید کننده می دهد.
با توجه به اینکه پرورش ماهی در مکان های مختلفی قابل انجام می باشد، استفاده از این روش باعث سهولت انجام کار و کم شدن هزینه می شود که بسیار مقرون به صرفه است.

به طور کلی به دلایل زیر استفاده از این روش افزایش یافته است.

  • راندمان بالا
  • سود بیشتر
  • نیاز نداشتن به نیروی کار
  • سهولت انجام کتر
  • هزینه ی بسیار کم

فروش مخازن پلی اتیلن پرورش ماهی در سراسر کشور در بهترین فروشگاه های این نوع از مخازن به فروش می رسد.
همچنین اگر مدل های متنوع ای از این محصول را می خواهید مشاهده کنید و انتخاب بهتری داشته باشید، می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین، این محصولات را مشاهده کنید.

فروش مخازن پلی اتیلن

فروش عمده مخزن پرورش ماهی

مخازن پلاستیکی در صنعت کشاورزی و دام‌پروری و پرورش آبزیان کاربردهای بسیاری دارند. یکی از موارد مصرف مخازن جهت پرورش و نگهداری ماهی‌ها می‎باشد که برای این کار سال‌های زیادی است که از مخازن پلاستیکی و یا مخازن پلی اتیلن استفاده می‌شود.

مخازن پلاستیکی دارا بودن ویژگی‌های زیر می باشند:

  • سبک بودن
  • جا به جایی و حمل آسان
  • خاصیت ضد خوردگی
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • استفاده از مواد اولیه مقاوم
  • نصب آسان

این مخازن سال‌هاست که در صنایع پرورش ماهی و میگو و آبزیان دیگر استفاده می‌شوند.

فروش عمده مخزن پرورش ماهی

فروش عمده مخزن پرورش ماهی

با توجه به افزایش مراکز پرورش و نگهداری آبزیان به خصوص ماهی در سراسر کشور نیاز به تولید مخازن نگهداری نیز افزایش می‌یابد به همین دلیل مراکز و کارخانه‌های بسیار زیادی اقدام به تولید این محصول نموده‌اند که رقابت محصولات در بازار فروش مخازن به طور چشم گیری بیشتر شده است.
فروش مخزن پرورش ماهی باید با توجه به نیاز و مورد مصرف هر مشتری صورت گیرد که البته امروزه بسیاری از کارخانه‌ها علاوه بر محصولات موجود بازار اقدام به تولید سفارشی مخزن با توجه به نیاز مشتریان کرده‌اند.

فروش عمده مخزن پرورش ماهی

فروش مخزن پرورش ماهی

مخازن پرورش ماهی در انواع مختلف تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و پنج لایه تولید می‌شوند که باید با توجه به مکان نگهداری ماهی‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنیم.
همچنین این مخازن در حجم‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنیم که به ازای هر یک متر مکعب آب می‌توان حدود 25 کیلو ماهی ذخیره سازی کرد که البته این اعداد برای انواع ماهی‌ها متفاوت است.

فروش مخزن پرورش ماهی

موارد مصرف مخازن پرورش ماهی

  • برای نگهداری ماهی در مراکز فروش ماهی
  • برای پرورش ماهی‌های خوراکی
  • برای پرورش ماهی‌های زینتی
  • برای پرورش زالو

مخازن پلاستیکی و پلی اتیلن به دلیل داشتن قیمت مقرون به صرفه‌ و بسیار مناسب می‌تواند جزء اولین انتخاب‌های افرادی باشد که به دنبال شروع کار پرورش و نگهداری ماهی هستند. فروش مخازن پرورش ماهی در بسیاری از فروشگاه‌های محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی و فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌گیرد.

پرورش ماهی در مخزن پلاستیکی

وان ماهی زنده یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز نگه داری ماهی می باشد. که شما با خرید آن ها می توانید ماهی های زنده را برای مدت طولانی در آن ها نگهداری کنید. بنابراین جهت خرید عمده آن ها می توانید به فروشندگان عمده آن در سراسر کشور مراجعه کنید. تا آن ها را در ابعاد مختلف و جنس های خوب خریداری کنید. تا با استفاده آن ها در خانه و فروشگاه خود بتوانید ماهی های زنده را برای مشتریان خود بفروشید. این وان ها در ابعاد مختلفی وجود دارند که شما با توجه به نوع ماهی و تعداد آن ها می توانید آن را در مخزن های پلاستیکی یا وان پلاستیکی نگهداری کنید.

پرورش ماهی در مخزن پلاستیکی

وان پلی اتیلن شیلاتی

اگر تمایل دارید از انواع ماهی های زنده نگهداری کنید؟ یا می خواهید پرورش ماهی راه اندازی کنید؟ یا تمایل دارید ماهی های زینتی در فروشگاه خود برای خریداران آن بفروشید؟ بهتر هست با تهیه انواع وان های ماهی زنده آن در منزل یا فرروشگاه خود قرار دهید. تا با نصب تجهیزات پرورش ماهی بر روی وان بتوانید ماهی های خود را درون آن بندازید. وان های مخزن آب در ابعاد مختلف چند سانتی متری تا چند متری وجود دارند که شما جهت خرید آنها باید به نوع ماهی و اندازه آن توجه کنید تا از خرید مخزن آب یا لگن پلاستیکی بزرگ نا مناسب برای ماهی های خود جلوگیری کنید. زیرا وجود برخی از لگن های پلاستیکی به دلیل کیفیت پایین می توانند در فصل های گرما یا سرما کیفیت خود را از دست بدهند و برای همین امکان استفاده آنها برای شما خطر آفرین باشد.
وجود فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش انواع وان ماهی زنده در سراسر کشور می تواند مرجع خرید خوبی برای شما باشد. لذا شما با خرید انواع وان ماهی از این مراکز بتوانید آن ها را با بهترین کیفیت در فروشگاه خود یا در منزل خود به عنوان پرورش ماهی های زینتی استفاده کنید.

وان پلی اتیلن شیلاتی

خرید وان ماهی ارزان

خرید وان ماهی در این چند سال اخیر رشد چشم گیری داشته است. چرا که شیوه ای مدرن و زود بازده برای افرادی است که به دنبال شغل مناسب و پر در آمد هستند.
ارسال انواع وان پلی اتیلنی هزینه بسیار پایینی دارد که از طریق شرکت های باربری به تمامی استان های کشور ارسال می شود. همین مزیت باعث شده تا خرید آن از کارخانه تولیدی آسان بوده و به راحتی امکان پذیر باشد و هم چنین مقرون به صرفه نیز باشد. علاوه بر این مزیت یک ویژگی بسیار بارز دیگری که این محصول دارد نحوه بار زدن آن هاست. وان های ماهی به دلیل این که قابلیت بسته بندی انبوه و داخل همدیگر را دارند امکان ارسال انبوه آن به اقصی نقاط کشور فراهم می شود.

خرید وان ماهی ارزان

وان پلی اتیلن طبرستان

امروزه خرید یک محصول ارزان اولین اولویت هر خریداری قرار گرفت است. برای خرید وان ماهی ارزان نیز این صدق می کند و افراد به دنبال وان هایی هماتند که بتوانند با کمترین هزینه آن را تهیه کنند. این کار در بازار امروز قدری سخت است و کمتر برندی را می توانید سراغ داشته باشید تا با کم ترین هزینه وان ها را در اختیار شما قرار دهد. از جمله این برندها که سالیان سال در عرصه تولید وان های پلی اتیلنی فعال است برند طبرستان می باشد.

وان پلی اتیلن طبرستان

وان ماهی با کیفیت مناسب

وان ماهی و به طور کلی مخزن آب اگر قیمت مناسبی داشته باشد قطعاً فرصت های صادراتی خوبی برای تولید کنندگانش رقم خواهد خورد. چیزی که در این چند سال اخیر برای تولید کنندگانی که در این عرصه فعال هستند اتفاق افتاده است. در ایران کارخانه های زیادی وجود دارند که مخزن های پلی اتیلنی را با قیمت های پایین تولید می کنند اما شرکت های انگشت شماری هستند که در کنار قیمت پایین از کیفیت بالا برخوردار هستند و این سبب شده مشتریان با دید مثبت به این محصول نگاه نکنند.

وان ماهی با کیفیت مناسب

مزایای وان پرورش ماهی

انواع وان پروش ماهی را می توان در چند دسته تقسیم کرد که تمامی این دسته ها بسته به ابعاد مشخص می شوند. به عنوان مثال وان های 250 لیتری از وان های پر فروش به حساب می آید که افراد زیادی تمایل به خرید آن نشان داده اند اما همین محصول با ابعاد بزرگتر می تواند با ریزش مشتری همراه شود. شرکت طبرستان پلاستیک با تولید سالیانه میلیون ها عدد وان پلاستیکی که به نوبه خود یک رکود محسوب می شود توانسته با تولید وان با ابعاد مختلف مشتریان زیادی را سمت خود جذب نماید. این شرکت علاوه بر تولید وان های پلاستیکی محصولات دیگر نظیر لگن پلاستیکی بزرگ را نیز تولید می کند که این محصول هم دارای مشتریان خاص خود است و در بازار فروش گسترده ای داشته است.

مزایای وان پرورش ماهی

قیمت وان شیلاتی

قیمت وان پرورش ماهی و کیفیت آن در فروش بسیار تأثیر گذار است. اگر شرکت های تولید کننده بتوانند وان هایی را تولید کنند که این 2 خصیصه را داشته باشد بدون شک می توانند یک محصول صادراتی درجه یک را طراحی کنند. از جمله وان های پرورش ماهی تولید شده در ایران که سابقه صادراتی عظیمی را در کارنامه خود دارد شرکت پلاستیک طبرستان است. این شرکت با بیش از سه دهه فعالیت توانسته به کشورهای مختلف جهان وان پرورش ماهی صادر کند که تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • قطر
  • عمان
  • روسیه
  • عراق
  • افغانستان
  • قزاقستان
  • اردن
  • آذربایجان
  • و بسیاری از کشورهای دیگر

قیمت وان شیلاتی

خرید وان پرورش ماهی

خرید وان پرورش ماهی، بیشتر توسط افرادی صورت می گیرد که پرورش ماهی دارند و این محصول یکی از تجهیزات ضروری برای انجام کار آن ها است. وان ماهی در مغازه های فروش ماهی نیز کاربرد خاص خود را دارد. وان های پرورش ماهی بیشتر به صورت وان پلاستیکی هستند و ساختار و طراحی مخصوص خود را دارند. لگن پلاستیکی بزرگ بیشتر در مراکز بزرگ پرورش ماهی استفاده می شود که تعداد ماهی های موجود آن ها بسیار زیاد است. وان های پرورش ماهی گنجایش های متفاوتی برای آب دارند و هر یک از آن ها مقدار مشخصی آب و ماهی را می توانند در خود جای دهند.

خرید وان پرورش ماهی

خرید وان پرورش ماهی به صورت عمده

مراکز بزرگ پرورش ماهی ترجیح می دهند خرید وان پرورش ماهی را به صورت عمده انجام دهند و از این طریق خریدی به صرفه را تجربه کنند. وان ماهی مخزن آب دارد و از آن جا می توان وان را پر و یا خالی کرد. یکی از انواع وان هایی که در سال های اخیر تولید شده است وان های ساخته شده از پلی اتیلن است. یکی از مزایای وان های پلی اتیلنی این است که افراد می توانند در هر ابعادی آن ها را سفارش دهند. اگر خریداران نتوانند وان های مد نظر خود را در شهر خود تهیه کنند جای نگرانی نیست آن ها در کمترین زمان ممکن می توانند وان دلخواه خود را از طریق سفارش پستی و به صورت اینترنتی خریداری کنند. در خرید اینترنتی نیز می توانند محصول را به صورت عمده خریداری کنند و هزینه های اضافی خرید  برای آن ها حذف خواهد شد.

خرید وان پرورش ماهی به صورت عمده

فروش مستقیم انواع وان پرورش ماهی

پلاستیک طبرستان، یکی از برندهای تولیدی پلاستیک در کشور است که وان های پلاستیکی پرورش ماهی نیز تولید می کند. یکی از روش های فروش این محصول در این برند، فروش مستقیم انواع وان پرورش ماهی از طریق نمایندگی های فروش است. همان طور که می دانید طبرستان پلاستیک سابقه زیادی در تولید این محصولات دارد و بهترین نمونه ها در تولیدات مخازن آب با ابعاد مختلف برای این برند معتبر است. طبرستان پلاستیک در تولیدات خود نیازهای مختلف فروشگاه ها و پرورش ماهی را در نظر دارد و متناسب با آن ها نمونه های مختلفی را روانه بازار فروش می کند.

فروش مستقیم انواع وان پرورش ماهی

ارسال وان پرورش ماهی به سراسر کشور

اگر به دنبال خرید وان پرورش ماهی هستید، خرید وان  از برندهای پلاستیک طبرستان و آژینه طبرستان می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. با مشاهده نمونه های این برند تولیدی به طور قطع شما نیز به کیفیت بالای محصولات تولیدی پی خواهید برد. این برند معتبر تولیدی در زمینه محصولات پلاستیکی مانند انواع وان ماهی پلاستیکی فعالیت گسترده ای دارد و همچنین امکان ارسال وان پرورش ماهی به سراسر کشور را دارد.امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی این محصولات را که تولیدات برندهای معتبری هستند در فضای اینترنتی و به صورت فروش آنلاین برای مشتریان عرضه می کنند. وان های پلی اتیلن به دلیل کیفیت و ساختار مقاوم و هم به دلیل گنجایش های مختلفی که دارند می توانند از بهترین گزینه های موجود برای خرید وان ماهی باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما