مخزن آب پلی اتیلن شیراز | بازار فروش عمده مخزن شیراز

پلی اتن یا همان پلی اتیلن نوعی پلیمر ساده است که می توان بهترین خصوصیت آن را غیر فعال بودن آن گفت . این ماده یک جامد خنثی است پلی اتیلن از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می شود و به اختصار PE نامیده می شود. در فراینده پلیمریزاسیون مولکول های اتیلن تبدیل به یک محصول درشت مولکلی می شوند.

پلی اتیلن ماده ای است که از نظر شیمیایی کاملاً غیر فعال می باشد و با مواد دیگر واکنش شیمیایی نمی دهد. این خصوصیت مهم باعث می شود برای نگهداری موادی مانند آب آشامیدنی که مشخصات زیست محیطی و بهداشتی و نظیر عدم تغییر مزه و تغییر بو و خواص (با گذشت زمان) برای آن بسیار مهم است بهترین انتخاب می باشد. اشکال مختلف منابع پلی اتیلن در انواع مخزن انبساطی ،مخزن افقی ، مخزن مکعبی ، مخزن عمودی ، مخزن نیسانی و… طراحی و تولید می شوند . برای ذخیره آب بهداشتی در مکان های مختلف، مخازن پلی اتیلنی بهترین گزینه می باشند. منابع پلی اتیلنی به علت مقاومت بسیار عالی در شرایط جوی مختلف و انعطاف پذیری خوب از دوام بالایی برخوردار است و زمان کاربری مفید بسیار طولانی دارند. مخصوصاً در مواردی که بایستی تانکر مورد نظر را مدفون نمودن ماننده تانکهای سپتیک . انعطاف پذیری مخازن پلی اتیلنی مقاومت آن را در مقابل فشار های جانبی و نیروهای مختلف بالا می برد. همچنین به علت خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن، مخازن سپتیک پلی اتیلن در زمین های مرطوب از دوام و مقاومت بسیار عالی برخوردار می باشند. در ایران در شهر های زیادی تولید میشوند مانند شیراز و تهران و… که مرغوب ترین آن، مخزن آب پلی اتیلن شیراز است.

بازار فروش مخزن پلی اتیلن  آب و سایر مایعات در انواع افقی و  عمودی و کتابی و قیفی، یک تا سه لایه در احجام مختلف در شیراز، نقش عمده ای در خدمت رسانی به مالکان آپارتمان و کارگاه هایی که نیاز به ذخیره آب دارند ایفا می کند.

مخزن آب پلی اتیلن شیراز | بازار فروش عمده مخزن شیراز

فروش مخزن آب پلی اتیلن شیراز

فروش مخزن آب پلی اتیلن شیراز فروش مخزن پلی اتیلن سه لایه و مخزن آب شیراز در بازه زمانی بسیار کوتاهی بازار شیراز را در اختیار گرفت. درحالی که مخزن پلی اتیلنی قیمت های متفاوتی دارد از ویژه ترین بازارهای روز برای خرید و فروش بهترین نمونه مخازن پلی اتیلن سه لایه، می توان به بازار روز شهر شیراز اشاره کرد. در این بازار می توان نمونه های بسیار زیاد و متنوعی از انواع مخازن پلی اتیلن سه لایه را مشاهده کرد که بعد از ساخت و تولید به صورت عمده در بازار روز عرضه شده اند. قیمت، کیفیت و استاندارد های موجود برای انواع مخازن پلی اتیلن سه لایه در شهر شیراز از ویژگی های بسیار خاص و مناسب برای این محصولات می باشد. بزرگترین مرکز فروش انواع مخازن پلی اتیلن سه لایه در شیراز نمونه ای خاصی از این محصولات را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. مخزن پلی اتیلن تهران و اصفهان یکی از بهترین نوع های مخزن هستند. فروش مخزن پلاستیکی در جاهایی که آب قطع و وصل می شود بسیار متقاضی دارد و فروش مخزن آب اصفهان از تهران کمتر است.

قیمت انواع مخزن های عمود انبساط شوفاژ خانه دارای فوم در اینجا مورد تحلیل قرار می گیرد:

با افزایش حجم و به تناسب آن ارتفاع و قطر این مخازن قیمت آن ها به صورت تصاعدی افزایش یافته است، در حالی که در اندازه های 80 و 100 و 150 و 220 و 350 لیتری به فروش می رسند.

هزینه انبار داری انواع مخازن باعث شده که بیشتر تولید کنندگان بر اساس سازگاری ابعاد مخزن و قطر لوله و اتصالات اعلام شده، سفارش مشتری اقدام به تولید نمایند.

کاربرد انواع مخزن پلی اتیلن

کاربرد انواع مخزن پلی اتیلن مهمترین کاربرد انواع مخزن های ایستاده، افقی و کتابی را باید جهت ذخیره انواع مایعات و مواد شیمیایی در مجتمع های بزرگ مسکونی، مراکز با جمعیت زیاد و تاسیسات جستجو کرد.
مخازن ذخیره آب شرب و بهداشتی باید از پلی اتیلن سه لایه و ضد جلبک و نور آفتاب و کاملا استاندارد ساخته شود، تا در مدت زمانی که آب داخل مخزن است، قابل مصرف برای ساکنین باشد.
 مخازن افقی یا خوابیده به دلیل طرح هندسی خاص آن ها، در همه نقاط آپارتمان قابل استفاده بوده و انتقال آب درون مخزن به دلیل لوله کشی آسان تر آن، برای استفاده سهل تر است و پایه هایی جهت تعادل آن ها در نظر گرفته شده است.
به دلیل وزن سبک، جابه جایی آن ساده بوده و فشار جداره آن کم تر از دیگر مخازن ذخیره است و مشکل نشتی ندارد.
نوع دیگر مخازن ذخیره مایعات، تانک های عمودی یا ایستاده بوده که به صورت دو لایه و سه لایه ساخته شده است.
صاحبان صنایع کشاورزی، ساختمان های پر جمعیت  و هر نوع صنعتی که نیاز به ذخیره آب تا 7000 لیتر را داشته باشد، از جمله استفاده کنندگان از این نوع مخازن هستند.
تولید کنندگان این مخازن، جدیدترین استانداردها ی روز دنیا را در طراحی قطعات لحاظ نموده اند و از لحاظ کیفیت حداقل تا 3 سال ضمانت اجزاء مختلف آن را نموده اند.

در پایان نوع مخزن زیر پلکانی معرفی می گردد که بیشترین کاربرد را  در واحدهای مسکونی و اداری کوچک و یا ساختمان های بلند مناطق شهری  را دارند.
این مخازن در ابعاد، لایه و رنگ های مختلف و فقط در زیر پله های طبقات جانمایی می گردند و بهترین انتخاب برای مالکان واحدهای آپارتمانی که با مشکل فضا رو به رو هستند به شمار می آیند.

مخازن قیفی که دارای شکل مخروطی و هندسه خاص خود هستند قابلیت انتقال مایعات را به صورت خیلی سریع داشته، از این رو در کارخانه های تولیدی، صنعتی بیشترین کاربرد را دارد.

وان های پلاستیکی پلی اتیلن در احجام متفاوت از 60 تا 2000 لیتر  در انواع خوراکی و بهداشتی به بازار معرفی شده اند.

از مهمترین مزایایی این وان ها انعطاف پذیری بالا به دلیل استفاده از پلی اتیلن 3840، قابلیت شستشو و میکروب زدایی، حمل بسیار آسان، مقاومت در برابر اشعه مضر uv گزارش شده است.

ویژگی های بهترین مخازن پلی اتیلن

ویژگی های بهترین مخازن پلی اتیلن در تمام سایزهای افقی و عمودی تولید می شوند.

توسط لایه کروفیل باعث جلوگیری از نفوذ اشعه ی نور خورشید به داخل منبع به شکل صد در صد می باشد.

افزایش ضخامت منبع و بالابردن مقاومت در مقابل ضربه

لایه کلروفیل باعث تازه ماندن آب داخل تانکر می شود

در مخازن چهار لایه به علت استفاده از 4 لایه در تولید دارای ضخامت و مقاومت زیادی می باشد.

ویژگی مخزن آب خوب شامل عدم اشغال فضای اضافی، حجم کافی نسبت به جمعیت ساکن در مجتمع آپارتمانی، جنس مرغوب لایه ها و ضد باکتری بودن نوع پلاستیک آن و سیستم تصفیه و لوله کشی آب اتوماتیک است.

یک نوع خاص از مخازن انبساطی پلی اتیلن نوع فوم دار دو لایه هستند که دارای خواصی از جمله مقاومت در برابر تغییر شکل های خوردگی  و گرما بویژه شوفاژ خانه ها هستند.

مخزن انبساط باز معمولا قیمت تمام شده پایین تری نسبت به نوع بسته  دارد و هزینه نگهداری و تعمیرات کمتری را به همراه دارد.
 قابلیت تحمل فشار زیاد در دیگ های بخار یک ویژگی منحصر به فرد این نوع مخازن است که به دو صورت آبی و زرد رنگ معمولا تولید می گردند.
 در مخازن انبساط بسته ممکن است پارگی تیوب در سیستم مرکزی به وجود آید که این نوع مخازن در دو حالت فلزی گالوانیزه یا پلی اتیلن تولید می گردد.
جهت جلوگیری از اتلاف انرژی در مخازن انبساط باز از نوعی عایق خاص استفاده می گردد و در نهایت مخزن باز  قیمت نهایی پایین تری نسبت به نوع بسته دارد.

یک نوع خاص از مخازن انبساطی پلی اتیلن نوع فوم دار دو لایه هستند که دارای خواصی از جمله مقاومت در برابر تغییر شکل های خوردگی  و گرما بویژه شوفاژ خانه ها هستند.

مخزن انبساط  باز معمولا قیمت تمام شده پایین تری نسبت به نوع بسته  دارد و هزینه نگهداری و تعمیرات کمتری را به همراه دارد.
 قابلیت تحمل فشار زیاد در دیگ های بخار یک ویژگی منحصر به فرد این نوع مخازن است که به دو صورت آبی و زرد رنگ معمولا تولید می گردند.
 در مخازن انبساط بسته ممکن است پارگی تیوب در سیستم مرکزی به وجود آید که این نوع مخازن در دو حالت فلزی گالوانیزه یا پلی اتیلن تولید می گردد.
جهت جلوگیری از اتلاف انرژی در مخازن انبساط باز از نوعی عایق خاص استفاده می گردد و در نهایت مخزن باز هزینه نهایی پایین تری نسبت به بسته دارد.

قیمت انواع مخزن های عمود انبساط شوفاژ خانه دارای فوم در اینجا مورد تحلیل قرار می گیرد:

با افزایش حجم و به تناسب آن ارتفاع و قطر این مخازن قیمت آن ها به صورت تصاعدی افزایش یافته است، در حالی که در اندازه های 80 و 100 و 150 و 220 و 350 لیتری به فروش می رسند.

انواع دیگری از مخازن ، مانند سیستم جمع آوری نزولات آسمانی، سیستم تصفیه فاضلاب خانگی، انواع وان های پلاستیکی شیلاتی و صنعتی تولید و طراحی شده که دارای ویژگی های خاص خود هستند.

می دانیم که ذخیره آب باران فوایدی از جمله کاهش روان آب، کاهش گازهایی گلخانه ای و افزایش سطح آب های زیرزمینی را به همراه دارد.

سیستم ذخیره آب خانگی ناشی از باران می تواند جهت استفاده در شستشوی ماشین ها، آبیاری باغچه ها، ماشین های لباسشویی و فلاش تانک ها مفید واقع گردد.

یک سیستم ذخیره آب باران ترکیبی از سیستم آب منزل و محوطه و سرویس های بهداشتی است، که برای مصرف آب باران در شستن ظروف در رستوران های بزرگ از عملیات کلر زنی استفاده می گردد.

بر اساس آخرین یافته های سازمان بهداشت جهانی در صورت کلر زنی استاندارد امکان انتقال بیماری هایی از جمله کرونا، سارس و سندروم حاد تنفسی از طریق آب آشامیدنی و استخرها شنا و جکوزی و سایر منابع آب صفر می گردد.

بیش از 50 درصد از تامین آب مصارف خانگی را می توان با این سیستم ذخیره آبه طراحی کرد که  می تواند بهینه سازی در مصرف آب و کاهش نرخ آب بر روی فیش های آب و فاضلاب را به همراه داشته باشد.

معرفی انواع مخازن پلی اتیلن

معرفی انواع مخازن پلی اتیلن

مخازن افقی
بشکه آب پلی اتیلنی افقی شکل به دلیل داشتن ارتفاع کم معمولاً در فضاها و مکان هایی که محدودیت ارتفاعی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.
مخازن عمودی
مخازن آب پلی اتیلنی عمودی میزان سطح کمتری را اشغال می کنند و معمولاً در فضاهایی که از نظر ارتفاعی محدودیت ندارند مورد استفاده قرار می گیرند.
مخازن زیر پله
این گونه مخازن در سه شکل افقی، مکعبی، سینوسی ارائه می شوند که با داشتن ابعاد دقیق درب ورودی و فضای زیر راه پله می توانید مخزن آب زیر پله ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
ساپورت فلزی
مخازن زیر پله ای مکعبی برای جلوگیری از شکم دادن و باد کردن، به ساپورت فلزی نیاز دارند. کلیه ی مخازن آب زیرپله ای مکعبی با ساپورت فلزی ارائه می شوند.
مخازن مکعبی و کتابی
این گونه مخازن آب پلی اتیلنی باعرضی کمتر از 70 سانتی متر و در حجم های 100 لیتر تا 2000 لیتر تولید می شوند. مخازن آب پلی اتیلنی مکعبی معمولاً برای مکان هایی مانند داخل پارکینگ آپارتمان های بزرگ و امثالهم که به مخازن بزرگ و در عین حال با عرض کم نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
وان پلی اتیلنی صنعتی و شیلاتی
وان های پلاستیکی بصورت تک لایه و سفید رنگ تولید می شوند. اینگونه وان های پلاستیکی در ابعاد و لیتراژهای متنوع برای صنایع غذایی و شیلاتی و برای مصارف مختلف از جمله پرورش میگو و ماهی ، وان حمام، آبشخور دام ، شن و .. تولید می شوند.
مخازن ته قیفی یا مخروطی
مخازن ته قیفی زمانی مورد انتخاب قرار می گیرند که به تخلیه ی کامل مخزن آب پلی اتیلنی حاوی آب یا مواد شیمیایی نیاز باشد. این گونه مخازن پلی اتیلنی به یک پایه یا استند فلزی به عنوان ساپورت یا پشتیبان برای بخش مخروطی شکل نیاز دارند. سطح فوقانی مخازن ته قیفی دارای سکوهای تخت اضافه تری جهت نصب اتصالات می باشند.

فروش عمده مخزن آب در شیراز

مخزن آب به محفظه بسته‌ای گفته مي‌شود که جهت نگهداری آب استفاده می گردد. مخازن آب با توجه به نوع آبی که نگهداری می‌نمايند متفاوت هستند. دسته بندی کلی مخازن آب به صورت مخزن آب شرب و مخزن آب غیر قابل شرب مي‌باشند. مخازن آب تنوع گسترده‌ای در مواد اولیه به منظور ساخت دارند. مخزن آب شرب فلزی، مخزن آب پلیمری و مخازن آب بتنی از جمله مخازنی هستند که جهت نگهداری آب استفاده مي‌گردند.

فروش عمده مخزن آب در شیراز

فروش عمده مخزن آب

در شرایطی که در کشورمان ایران نگهداری و ذخیره سازی بهداشتی آب در زندگی شهری و روستایی به یکی از مهمترین اولویت‌ها و نیازها تبدیل گشته است لذا مخازن آب با كيفيت نقش مهمي در نگهداری از مهم‌ترين ماده حيات بخش زندگی ما ايفا مي‌كنند. بازار مخزن آب شيراز با توجه به تولید مخازن با کیفیت و منطبق بر استانداردهای جهانی از شهرت مناسبي در ايران برخوردار مي‌باشد. فروش مخزن آب در شیراز به طور گسترده صورت مي‌گيرد. مخازن آب در شيراز معمولاً به صورت مخازن تك لايه يا چند لايه‌ي پلي اتيلن يا گالوانيزه و يا كامپوزيت وجود دارند كه جهت نگهداري آب آشاميدني كاربرد دارند.

فروش عمده مخزن آب

فروش عمده مخزن آب در شیراز

فروش مخزن اب در شيراز اعتبار خاصي به صنعت اين شهر بخشيده است. عرضه و ساخت و فروش مخازن پلی اتیلن شیراز در بازه زمانی بسیار کوتاهی بازار شیراز را در اختیار خود گرفته است. از ویژه ترین بازارهای روز برای خرید و فروش بهترین نمونه مخازن پلی اتیلن سه لایه، می توان به بازار روز شهر شیراز اشاره کرد.

مزایای مخازن پلی اتیلن شیراز عبارتند از:

  • ضدزنگ
  • سبک وزن
  • کاملاً بهداشتی
  • تنوع در رنگ و حجم
  • تولید شده از گریدهای پلی اتیلن بهداشتی
  • مخازن به صورت یکپارچه تولید می شوند
  • درجه دار بودن مخازن
  • قابل استفاده در صنایع شیمیایی، غذایی کشاورزی
  • قابلیت تولید مخازن در چند لایه
  • قابلیت تغییر ضخامت مخازن
  • فین های پایین مخازن جهت بالابردن استحکام مخزن طراحی شده است
  • مخازن چند لایه مانع ورود نور به داخل مخزن شده که باعث ماندگاری آب برای مدت طولانی بدون تغییر بو و مزه و رنگ می شود

فروش عمده مخزن آب در شیراز

فروش عمده مخزن آب شیراز

فروش مخزن آب شیراز که در ابعاد و حجم های مختلف تولید می شود به صورت عمده نیز امکان پذیر می باشد. مخازن آب تولید شده در کشور از جنس پلی اتیلنیا همان پلاستیک چند لایه می باشد. البته این نوع مخزن آب شامل ضخامت های متفاوتی می باشد. علاوه بر آب می توان جهت نگهداری مایعات زیر از این نوع مخازن استفاده کرد:
  • مواد غذایی
  • مواد شیمیایی
  • مواد نفتی
  • جمع آوری فاضلاب خانگی

با توجه به کاربردهای زیاد این نوع مخزن آب در شیراز تقاضا برای انواع مخزن های پلی اتیلن رو به افزایش می باشد. این نوع مخازن دارای قیمت مناسبی هستند. فروش مخزن آب شیراز در تنوع مدل اتفاق می افتد.

فروش عمده مخزن آب شیراز

فروش مخزن آب شیراز

چگونه ممکن است فروش مخزن آب در شیراز را با قیمت های مختلفی انجام داد؟ مخازن نگهدارنده آب در مدل های مختلفی جهت مصارف گوناگون استفاده می کنند. این نوع مخازن دارای طول عمر بسیار زیادی می باشند. از جمله انواع مخزن آب قابل فروش در شیراز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مخزن افقی
  • مخزن سه جداره ضد جلبک و نور
  • مخزن عمودی
  • مخزن بیضی
  • مخزن مکعبی
  • مخزن انبساط
  • مخزن قیفی
  • مخزن سمپاش

فروش مخزن آب شیراز

از جمله مزیت های مهمی که هر نوع از مخازن آب در شیراز دارند عبارتند از:

  • تایید شده از طرف بهداشت
  • دارای نشان استاندارد
  • دوام بسیار بالا و مناسب
  • مقاوم در برابر نور و اشعه
  • تنوع در شکل
  • حمل و نقل آسان

این نوع مخازن را می توان در صنایع مختلف به کار برد. امروزه بیشتر این مخازن در کارخانه ها قابل استفاده می باشد. همچنین می توانید برای نگهداری آب آشامیدنی از مخزن آب استفاده نمایید. معمولاً در خانه های روستایی به علت کمبود آب لوله کشی اکثر خانوارها این نوع مخزن آب را که در اشکال متفاوت و در اندازه های کوچک و بزرگ تولید می شوند را از نمایندگی های فروش با نرخ ارزان تری خریداری می کنند. فروش یا خرید عمده انواع مخزن آب در شیراز با قیمت های مقطوع انجام می شود.

قیمت مخزن آب در انواع مختلف به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا به ذکر چند مورد از آن می پردازیم:

1- ابعاد باریکتر و ضخامت کمتر جداره مخازن نوع کتابی باعث راحتی حمل و نقل آن نسبت به سایر مخازن گردیده است.

2 طراحی و معماری مطلوب در بعضی اوقات تفاوت قیمت ایجاد می کند و یک نکته مهم دیگر جنس لایه های پلی اتیلن مخازن است که نشانگر کیفیت مواد اولیه ای است که در ساخت آن استفاده شده است.

روش تشخیص مخزن آب پلی اتیلن مرغوب

روش تشخیص مخزن آب پلی اتیلن مرغوبیک روش تشخیص ساده برای جنس مرغوب پلاستیک پلی اتیلن جداره مخزن مایع آب، کنترل مزه آب داخل مخزن بعد از یک مدت طولانی است.
پلاستیک مورد استفاده باید تمام نشان های ملی استاندارد ایران را در مرحله تولید، گذارنده باشد.
در صورت ذخیره انواع مایعات شیمیایی و خطر زا باید سازگاری محتوای مخزن با جنس پلی اتیلن در نظر گرفته شود تا از نشتی و فرسودگی بدنه کار جلوگیری گردد.
به دلیل ماده خاصی که در ساخت جدار این مخازن به کار رفته است و چند لایه بودن، به طور عملی نور را از خود عبور نمی دهند، بنابراین هیچ راهی برای رشد جلبک ها وجود ندارد.
در صورتی که مایعات قابل اشتعال در انواع مخازن نگهداری شود باید در مورد فاصله استاندارد و حجم مایعات چند گانه ایمنی لازم  رعایت گردد.
نکته مهم در مخازن با یک لایه این است که، چنانچه در جای با نور بسیار کم جانمایی شوند، امکان رشد جلبک ها صفر می گردد و نگهداری مایعات در آن ها مانعی ندارد.

در ساخت مخازن و فیلم های پلی اتیلن مرغوب از نوع خاصی پلیمر به نام hdpe استفاده می گردد که دارای وزن مخصوص بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه و دوام فوق العاده است.

مقاومت در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و شیمیایی، عدم تغییر ساختار در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر میکرو ارگانیسم ها از شاخصه های دیگر این نوع پلی اتیلن به شمار می آید.

جهت حصول اطمینان از رشد باکتری و جلبک در لایه های مخازن پلی اتیلن  و آب داخل مخزن که بیشتر اوقات طعم و مزه آب را دستخوش تغییرات می کند، محققین ایرانی مخازن فوم دار، سه و چهار و پنج لایه را تولید نموده اند.

لایه مشکی رنگ میانی در نوع سه و پنج لایه، مانع از عبور نور خورشید به داخل مخزن شده است  و لایه اول مقاوم در برابر عوامل جوی و  حفظ دمای آب داخل مخزن  را بر عهده دارد.

لایه سوم که در تماس با آب مخزن است فقط باید از پلاستیک مرغوب و بهداشتی باشد و هیچ نقشی در جلوگیری از نفوذ نور خورشید و جلبک ها ندارد.

علت تفاوت قیمت انواع مخزن پلی اتیلن

قیمت انواع مخزن پلی اتیلن
 ایستا، افقی و کتابی به علت تفاوت در حجم مخزن ، تعداد لایه ها، کیفیت پلاستیک پلی اتیلن و تجهیزات اضافی شامل شناور ،شیرآلات ،لوله و فیتینگ و تکنولوژی ساخت با هم فرق  دارد.
در زیر چند مورد از مهمترین دلایل تفاوت قیمت مخازن دو و سه لایه پروپیلن بیان می گردد:
با استفاده از پلاستیک های بازیافتی سایر محصولات پلی اتیلن در ساخت مخازن مایعات نمی توان کیفیت خوبی را انتظار داشت.
استفاده از ماده اولیه food grade بر کیفیت و افزایش قیمت مخازن می افزاید، این امر در بهداشت آب تانک های ذخیره تاثیر بسزایی دارد.
بعضی از فروشندگان به همراه  فروش انواع مخازن خدماتی مانند حمل و نقل رایگان، بیمه بارنامه، نصب رایگان و گارانتی چند ساله، ارائه می دهند که بر قیمت در مرحله نصب نهایی تاثیر می گذارند.
تکنولوژی به کار رفته در ساخت مخازن  بر هزینه تولید تاثیر گذاشته که می تواند قیمت نهایی را با نوسان روبه رو کند.
امروزه دیگر نمی توان از مخازن فولادی گالوانیزه برای نگهداری آب آشامیدنی استفاده کرد، به دلیل اینکه بعد از مدتی زنگ زدگی ناحیه جوش به وجود می آید که باعث رشد جلبک ها و بد مزه نمودن آب و هدر رفتن سرمایه می گردد.

یک محاسبه سر انگشتی در مورد آب مورد نیاز برای هر واحد مسکونی در شهرهایی بزرگ، حجم مورد نیاز آب مصرفی را 250 لیتر نشان داده است، بنابر این برای یک ساختمان 8 طبقه که اکثر آپارتمان ها در شهرهایی بزرگ در همین محدوده هستند یک مخزن آب 2000 لیتری بدون پمپاژ مورد نیاز است.
 در هنگام خرید به امکان انتقال و جا دادن مخزن توجه کنید، چرا که با افزایش ارتفاع صعوبت کار افزایش می یابد، دقت کنید که بر طبق دستورات یک مشاور فروش یا مدیر ساختمان مخزن را سفارش دهید.

همچنین اتصالات ورودی و خروجی مخازن اگر در محل کارخانه نصب گردد کمی می تواند قیمت را افزایش دهد، برای اتصالات از لوله های تا 1 اینچ استفاده می گردد.

قیمت مخزن پلی اتیلن

قیمت مخزن پلی اتیلنبرخی شرکت های تولید مخزن پلی اتیلن با استفاده از فن آوری های نوین اقدام به ساخت مخازن با هندسه و تجهیزات خاص نموده اند که قیمت آن ها را با نمونه خارجی برابر نموده است.

با مقایسه دو مخزن ۷۰ لیتری افقی تک لایه و سه لایه پلاستونیک با ابعاد مساوی شاهد قیمت بالاتر نوع سه لایه هستیم.
در حالی که قیمت نوع یک لایه طبرستان از نوع پلاستونیک کمتر است.
این تفاوت قیمت به صورت معنادار برای ابعاد بالاتر وجود دارد و  می تواند ناشی از کیفیت مواد بکار رفته در ساخت و خدمات پس از فروش باشد.

امروزه انواع  مخزن آب مرغوب با حجم  70 تا 4000 لیتر توسط شرکت های صنعتی مختلف ساخته می شود که مشتریان با توجه به نیاز خود از قابلیت های آن ها استفاده می کنند.

از  بین چهار نوع مخزن عمودی، افقی، کتابی و قیفی، نوع کتابی یا مکعبی به دلیل ظرافت و ضخامت کم لایه ها و کیفیت و تنوع ابعادی محصول و سهولت حمل و نقل دارایی قیمت بالاتری است.

کشور عزیزیان ایران در ساخت انواع مخازن به حد خود کفایی رسیده است، بنابراین به دلیل تکنولوژی های پیشرفته ساخت در سالیان اخیر مشتریان به تولیدات داخلی بیشتر اعتماد می کنند.

گرید پلی پلی اتیلن پلاستونیک مورد تایید سازمان معروف غذا و داروی آمریکا قرار گرفته، این امر باعث شده که صادرات انواع مخازن به کشورهایی حوزه قفقاز و آسیایی مرکزی و کشورهایی هم مرز با ایران با قیمت مناسب صورت گیرد و برای کشورمان ارز آوری را به دنبال داشته باشد.

در پایان یک مثال از قیمت یکسان یک مخزن 500 لیتری افقی با یک مخزن  350 لیتری را بیان می کنیم. در واقع می خواهیم بدانیم علت افزایش قیمت دو نوع مخزن افقی و قائم با حجم و کیفیت مواد اولیه یکسان را پیدا کنیم:

این همسان بودن قیمت ناشی از افزایش وزن مخزن افقی به دلیل استفاده از پایه های پلی اتیلن با فرض مواد اولیه، نسبت به نوع عمودی است.

اصلی ترین عامل تغییر قیمت در انواع مخازن پلی اتیلن که تا الان به آن اشاره شد، نوع مواد اولیه در پروسه تولید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما