خرید مخازن پلی اتیلن 1 لایه از کارخانه

مخازن پلی اتیلن 1 لایه یکی از انواع مخزن های تولید شده توسط شرکت های تولید کننده آن می باشد که در ظرفیت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. این مخازن دارای مقاومت بالا، ضد ضربه و سبک بوده و قابلیت جابه جایی راحتی دارند. خرید مخازن پلی اتیلن 1 لایه از کارخانه به علت خرید مستقیم و بدون واسطه به صرفه بوده و برای مشتریان ارزانتر محاسبه می شود.خرید مخازن پلی اتیلن 1 لایه از کارخانه

مشخصات مخزن پلی اتیلن

مشخصات مخزن پلی اتیلن مشخصات مخزن پلی اتیلن تولید شده توسط شرکت های تولید کننده انواع مخازن نگهدارنده انواع سیالات شیمیایی و آب به شرح ذیل می باشد:

  • مخزن های پلی اتیلن یک لایه، دو لایه و سه لایه
  • مخزن های افقی، عمودی، مکعبی و مخروطی
  • مخازن منطبق با وانت بارها و زیر پله ها

گفتنی است از مخزن های دو لایه برای نگهداری مواد شیمیایی و آب به صورت دفنی استفاده می شود. نوع سه لایه آن برای جلوگیری از ورود اشعه آفتاب به داخل مخزن و تاثیر آن به محلول درون مخزن و نیز برای جلوگیری از رشد جلبک ها در آب داخل مخزن تولید شده است. 
مخزن های افقی با داشتن ظاهر ارگونومیک و دیواره های تقویت شده توانایی نگهداری مایعات را در PH های بالا و پایین را دارند. مخزن های عمودی بیشتر به صورت دولایه و سه لایه برای نگهداری از سیالات شیمیایی تولید می شوند. نوع مکعبی این مخازن برای کارفرمایانی که مکان کافی جهت استفاده از مخزن های عمودی یا افقی را ندارند طراحی و تولید شده اند. و طوری این گونه مخزن ها طراحی شده اند که در باریک ترین مکان ها نیز قابل نصب و استفاده می باشند.
مخزن های منطبق با وانت بار ها و زیر پله ها نیز طوری طراحی شده اند که در ابعاد آنها جا گرفته و مورد استفاده قرار گیرند. 
لازم به ذکر است مخزن های تولید شده پلی اتیلن می بایست استانداردها لازم را جهت تولید و استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت را کسب نمایند تا مشتریان با خیال آسوده تری نسبت به خرید آن اقدام نمایند. 

فروش مخزن پلی اتیلن 1 لایه در کرج

فروش مخزن پلی اتیلن 1 لایه در کرج فروش مخزن پلی اتیلن در ابعاد مختلف و با ظرفیت های گوناگون و در سه طرح یک لایه، دو لایه و سه لایه با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شود. فروش مخزن پلی اتیلن 1 لایه در کرج به علت مستقر بودن تولید کنندگان در این شهرستان برای خریدارانی که قصد خرید آن را به صورت عمده و یا تکی دارند به صرفه می باشد. فروش به صورت اینترنتی مخازن نیز به علت صرفه جویی در وقت و هزینه به خریداران پیشنهاد می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما