شرکت تولیدی مخزن پلی اتیلن تک لایه

جهت فروش مخزن پلی اتیلن تک لایه می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و از محصولات ما خریداری نمایید. همچنین می توانید محصولات ما را از نظر قیمت و کیفیت با محصولات سایر سایت ها مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

شرکت تولیدی مخزن پلی اتیلن تک لایه

مخزن پلی اتیلن چیست؟

مخزن پلی اتیلن چیست؟

مخزن های ۱۰۰ لیتری جنس پلاستیکی سه لایه جهت ذخیره آب شرب در فضا های کاملا روشن و همچنین زیر نور مستقیم آفتاب پیشنهاد می شود. در کارخانه ها امکان تولید و ساخت انواع و اقسام دو لایه ، فوم دار ، چهار لایه و پنج لایه به صورت سفارشی نیز وجود دارد. مخزن ۱۰۰ لیتری پلاستیکی سه لایه معمولا از جنس پلی اتیلن FOOD GRADE PE3840 MDPE می باشد.  این مخزن ها مثل کلیه  مخزن های تولید شده در همه کارخانه ها از پلی اتیلن مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با شماره پروانه ساخت مشخص صادره در تاریخ ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ تولید می گردد. به همین خاطر آب در این مخازن گوارایی خود را کاملا حفظ کرده و البته هیچ گونه بو و طعمی به آن اضافه نمی گردد. لازم به توضیح است که هر شهروند در ۲۴ ساعت معمولا به طور متوسط ۱۵۰ لیتر آب مصرف می کند. همچنین به سبب ویژگی ضد خوردگی، امکان نگه داری سطح وسیعی از مایعات با PH اسیدی و بازی در این مخزن ها وجود دارد.

 به طور کلی توصیه می گردد در ورودی آب مخزن از فیلتر جهت پیش تصفیه آب ورودی استفاده شود. فیلترهای شن و ماسه قابل شستشو هستند و فقط می بایست فیلترهای PP را در دوره های زمانی حدودا مثلا ۶ ماه  با هزینه بسیار پایین عوض کنید. این کار سبب عملکرد صحیح فلوتر یا شناور، عمر بیشتر پمپ ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و شیر آلات گران قیمت ساختمان ها می گردد. فیلتر قابل شستشوی پلی استایرن سبب حذف شدن شن و ماسه و  فیلتر PP سبب حذف ذرات معلق بسیار ریز می شود. به این ترتیب فضای داخلی مخزن همیشه بهداشتی و تمیز باقی خواهد ماند.

مخزن های پلی اتیلن یکی از انواع و اقسام مخازن ذخیره سازی آب و مایعات است که اصلی ترین و مهمترین  ماده  استفاده شده در تولید آن پلی اتیلن است. پلی اتیلن در واقع نوعی پلیمر است که از ترکیب شدن کربن و هیدروژن ساخته شده است. در بازار حاضر پرفروش ترین مخزن های ذخیره سازی در ایران مخازن پلی اتیلنی هستند

به سبب خصوصیت ها و مزایای مخزن های پلی اتیلن مثل مقاومت در برابر خوردگی و فرسایش- قابلیت نصب و همینطور جابه جایی آسان-قیمت بسیار کمتر- نظافت و شستشوی آسان تر- وزن کم و طول عمر بسیار بالا و… خیلی از مشتریان در حال جایگزینی مخازن فلزی و یا بتنی با مخازن پلی اتیلنی هستند.

امروزه بهترین انتخاب جهت ذخیره سازی آب شرب در دنیا، مخزن های پلی اتیلنی هستند. البته به شرطی که از موادی با کیفیت و غیر بازیافتی در تولید آنها استفاده گردد. پس در زمان خرید اولا از برند و فروشگاه معتبری خریداری کنید و ثانیاً گواهی نامه های استاندارد و بهداشتی محصول را درخواست و استعلام نمایید

فروش مخزن پلی اتیلن تک لایه در مشهد

فروش مخزن پلی اتیلن تک لایه در مشهد برای خرید منبع پلاستیکی افقی و همچنین مخزن پلی اتیلن تک لایه در مشهد می توانید از سایت فروش اینترنتی ما استفاده نمایید. و محصول سفارش داده شده خود را در اسرع وقت و با هزینه مناسب در محل حضور خود دریافت نمایید. لازم به ذکر است که محصولات سایت ما بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد و مشتری می تواند با خیال راحت اقدام به خرید نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما