فروشنده مخزن آب 3 لایه

گاهی در برخی از مناطق نیاز به نگهداری طولانی مدت آب داریم، برای این کار استفاده از مخزن آب 3 لایه جهت نگهداری از آب توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود آب بدون تغییر رنگ، بو و طعم در هر شرایط آب و هوایی نگهداری شود، این مخزن‌ها از جنس پلاستیک پلی اتیلنی هستند و از مقاومت خوبی بر‌خوردارند.

 

فروشنده مخزن آب 3 لایه

موارد استفاده از مخزن آب 3 لایه

 

موارد استفاده از مخزن آب 3 لایه

در گذشته از مخزن‌های آب تک لایه و نیمه شفاف استفاده می‌شد، استفاده از این محصول باعث می‌شد آب در تماس با نور آفتاب و دیگر شرایط جوی به راحتی تغییر شکل دهد و در سطح مخزن جلبک‌های به وجود آیند که باعث ایجاد طعم نامطبوع در آب می‌شد.

موارد استفاده از مخزن آب سه لایه گسترده است، به عنوان مثال گاهی شما نیاز دارید آب شرب مورد نیاز خود را بدون استفاده از لوله کشی تأمین کنید و این آب نیاز است در مناطق خاصی که شرایط آب و هوایی نامناسب دارند در مدت زمان بالایی نگهداری شود، در این شرایط استفاده از این مخزن‌ها توصیه می‌شود.

این محصول همچنین برای نگهداری از انواع سم‌ها، روغن‌ها و … مناسب هستند.

اما امروزه با تولید مخزن آب 3 لایه این مشکل مرتفع شده است، زیرا نور آفتاب به راحتی نمی‌تواند از این محصول عبور کند و شرایط مناسبی را برای نگهداری آب به وجود می‌آورد.

این مخزن‌ها از سه لایه تشکیل شده آمد که هر کدام از این لایه‌ها کاربردی دارند.

لایه اول، لایه آیی سفید رنگ است که مانع از عبور نور خورشید می‌شود، این لایه از عبور نور ماورا بنفش خورشید و ورود به درون مخزن جلوگیری می‌کند، همچنین رنگ سفید باعث می‌شود نور خورشید کمتر در سطح مخزن جذب شده و باعث خنک ماندن آب درون مخزن می‌شود.

لایه دوم یک لایه مشکی رنگ است که همانند یک فیلتر عمل می‌کند و از ورود نور به داخل مخزن جلوگیری می‌کند، همچنین وجود این لایه باعث استحکام بیشتر  مخزن می‌شود.

لایه سوم که در تماس با آب است از مواد مطمئنی تولید شده آند که مجوز های لازم را از سازمان غذا و دارو کسب کرده‌اند و از باعث تغییر در بو، رنگ و طعم آب نمی‌شود.

فروش ویژه مخزن آب 3 لایه

 

فروش ویژه مخزن آب 3 لایه
در کشورمان به طور ویژه فروش مخزن آب ۳  لایه انجام می‌شود.

با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان و شرایط ویژه نگهداری از آب در بسیاری از مناطق کشورمان در شرایط گرمسیری و حتی سرد‌سیری، تولید و فروش ویژه این مخزن‌ها در کیفیت‌های بالا توسط بسیاری از تولید‌کنندگان انجام می‌شود.

این تولید‌کنندگان با بهره گیری از بهترین نوع مواد پلی اتیلنی اقدام به تولید این محصولات کرده آند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما