فروش عمده مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی

مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی پلی اتلین از محصولات ارزشمند در صنعت آب می باشد که با قیمت مناسب و فروش بالا نیاز مشتریان گرامی را در زمینه نگهداری آب و فاضلاب برطرف نموده است. امروزه نگهداری و تامین آب مصرفی مورد نیاز یکی از مهمترین جوامع مسکونی و شهری می باشد. از اینرو نگه داری آب آشامیدنی در مخازن بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی، گام مهمی در جهت حفظ سلامتی خواهد داشت.

فروش عمده مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی

آشنایی با مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی

آشنایی با مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی

مخازن پلی اتیلن در انواع مختلف جهت نگهداری انواع مایعات سبک، سنگین و انواع مایعات شیمیایی تولید میگردد.  تمامی مخازن از پلی اتلین  مورد تایید وزارت بهداشت و با نشان استاندارد ملی ایران تولید می شوند. این مخازن کاملا بهداشتی در انواع مخزن تک لایه یا بی رنگ ، دو لایه و سه لایه و ضد جلبک  تولید می شوند. به صورت سفارشی امکان تولید مخازن ذخیره آب چند لایه و مخازن چند لایه ( بیش از سه لایه ) و فوم دار در رنگهای مختلف وجود دارد.

مشخصات مخزن پلی اتیلن آب

 مخازن پلی اتیلن با توجه به نیاز مشتریان و مکان نصب آن ها، از نظر شکل ظاهری به چندین دسته تقسیم می شوند. توجه به مشخصات و شکل ظاهری مخازن پیش از خرید آن ها اهمیت زیادی دارد. در ادامه تقسیم بندی رایج انواع مخازن پلی اتیلن را در ابعاد مختلف بیان خواهیم کرد.

۱. مخازن پلی اتیلن افقی یا خوابیده

مخازن پلی اتیلن افقی (خوابیده) از 70 لیتر تا 5000 لیتر و به صورت تک لایه، سه لایه و چهار لایه و به صورت پایه دار تولید شده و در بازار موجود می باشند. مخزن  افقی به دلیل ساختار و شکل ظاهری خود، فشار حاصل از وزن مواد ذخیره شده در داخل تانکر پلی اتیلن را در سطح بیشتری نسبت به مخازن دیگر پخش کرده و در نتیجه در صورت نیاز به نصب مخزن آب در پشت بام، مخازن افقی بیشتر پیشنهاد می شوند.

۲. مخازن پلی اتیلن عمودی یا ایستاده

مخزن پلی اتیلن  پلاستیکی عمودی (ایستاده) از 100 لیتر تا 20000 لیتر و در انواع تک لایه و سه لایه تولید شده و آماده فروش می باشند. مخزن عمودی به صورت یکپارچه تولید شده و قیمت آن از سایرمخازن (افقی، مکعبی، زیرپله و…) هم حجم کمتر می باشد. نصب این منبع پلی اتیلنی بر روی پشت بام توصیه نمی شود مگر اینکه سطح محل نصب آن تقویت شده باشد. مخزن آب پلی اتیلن عمودی به دلیل استحکام بیشتر و هم چنین قیمت کمتر مناسبترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز می باشد.

۳. مخازن پلی اتیلن مکعبی و کتابی

مخزن مکعبی پلی اتیلنی یا پلاستیکی که با عنوان مخزن کتابی یا منبع آسان رو نیز شناخته می شود برای پاسخگویی به نیاز مشتریانی که فضای کافی برای نصب مخازن افقی و عمودی ندارند طراحی و تولید شده است.

۴. مخازن پلی اتیلن مکعبی

ابعاد مخازن پلی اتیلن مکعبی به گونه ای در نظر گرفته شده تا بتوان آنها را از باریکترین درب ها و کم فضا ترین مکان های عبور داده و نصب کرد. درحال حاضر مخازن مکعبی پلی اتیلن پلاستونیک در حجم های 230 لیتری، 800 لیتری، 1000 لیتری و 2000 لیتری تولید شده و آماده فروش می باشند. لازم به ذکر است که این مخازن نسبت به مخازن افقی و عمودی به خاطر نوع طراحی و مواد اولیه  گرانتر می باشند و تنها در صورتی که مشکل جدی در ابعاد دیگر مخازن دارید، مخازن مکعبی پلی اتیلنی پیشنهاد می شوند.

۵. مخازن پلی اتیلن زیرپله ای

همانطور که از نام مخازن پلی اتیلن زیرپله ای پیداست این محصول برای نصب در زیرپله های ساختمان ها طراحی و تولید شده است. زیرپله های ساختمان ها در اکثر موارد هیچگونه کاربری نداشته در نتیجه نصب مخزن پلی اتیلن آب ساختمان در این فضا می تواند بسیار مناسب باشد. مخزن زیرپله ای پلی اتیلنی در حال حاضر در دو حجم 500 لیتر و 1000 لیتر تولید شده و آماده فروش می باشد. یکی از مشکلات مخازن قدیمی زیرپله ای در گذشته دفورمه شدن (تغییر شکل دادن) جزئی آن در طولانی مدت بود ( شکم آوردن تانکر پس از آبگیری) به همین دلیل در طراحی جدید این مخازن از لوله تقویت کننده داخلی استفاده شده تا این مشکل برطرف شود.

۶. مخازن پلی اتیلن قیفی یا مخروطی شکل

مخزن پلی اتیلن قیفی پلی اتیلن یا مخزن مخروطی پلی اتیلن و یا مخزن ته قیفی با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند.مخازن قیفی در احجام 200 ، 500 ، 1000 ، 1500 و 2000 لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در پلاستونیک تولید می شوند. از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.

تفاوت مخزن پلی اتیلن آب و مخزن سمپاشی

تفاوت مخزن پلی اتیلن آب و مخزن سمپاشیتفاوت مخزن پلی اتیلن آب  با مخزن سم پاشی

مخزن پلی اتیلن آب یکی از انواع مخازن نگهداری سیالات و مواد شیمیایی است که امروزه به دلیل قیمت مناسب نسبت به سایر انواع مخازن دارای تقاضای زیادی در ایران می باشد. به لحاظ شکل ظاهری مخزن پلی اتیلن آب به صورت های افقی، عمودی، مکعبی، مخروطی و مخازن منطبق با انواع وانت ها و زیر پله ها تقسیم بندی می شود. تولید مخازن پلی اتیلن آب تا حجم 30 هزار لیتر نیز یکی دیگر از افتخارات تولیدی گروه صنعتی ناب زیست می باشد. با توجه به نیاز این نوع از مخزن پلی اتیلن در کشور ، ناب زیست نیز اقدام به تولید هر چه با کیفیت تر این محصول با قیمت نهایی تمام شده ی پایین کرده است.

  اگر شما مشتری این نوع از مخزن پلی اتیلن هستید با گروه صنعتی ناب تماس بگیرید و با توجه به حجم خود محصولاتان را سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن مخزن پلی اتیلن ناب زیست از کارخانه به مقصد شما بارگیری شود . مخزن پلی اتیلن آب برای رفع نیاز کارفرمایانی که فضای کافی برای نصب مخازن پلی اتیلن استوانه ای ندارند طراحی و تولید شده است. ابعاد مخازن پلی اتیلن آب به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان آنها را در باریک ترین مکان ها استفاده نمود و نصب کرد.  مخازن پلی اتیلن مکعبی از حجم 1000 لیتر تا 140 هزار لیتر بصورت روتاری و یا دوجداره در قالب روش اکستروژن با رنگ های متفاوت تولید نماید. این مخازن از مخازن افقی و عمودی به خاطر ضرورت طراحی قویتر و استفاده از مواد اولیه بیشتر جهت تامین استقامت آنها گرانتر می باشند. مخازن پلی اتیلن آب دارای نشان استاندارد ملی ایران حک شده روی بدنه مخازن تولید شده به صورت یکپارچه درون قالب، عایق بودن مخزن پلی اتیلن مکعبی در مقابل دما، قابلیت حمل و نقل و نصب آسان، مخازن مکعبی سه لایه پلی اتیلن ناب زیست دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و ضد جلبک می باشند و همچنین  مقاوم بالایی در مقابل سیالات شیمیایی دارند دارای 60 ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

اما در مخازن سم پاشی جهت نگهداری انواع فرآورده های شیمایی و … می توانید از مخزن پلی اتیلن سم پاشی استفاده نمایید. با توجه به این که کشاورزی یکی از قطب های اقتصادی مردم ایران می باشد از این رو بایستی تجهیزات کشاورزی نیز با بالاترین کیفیت در اختیار کشاورزان عزیز قرار گیرد . مجموعه کارخانجات ناب زیست افتخار دارد که با توکل به خدا و اعتماد و با تکیه بر نیروی انسانی خود توانسته به یکی از قطب های پلی اتیلن خاورمیانه تبدیل شود و محصولات خود را به سایر کشور ها نیز صادرات گردد. کارشناسان ما منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند.تولید با کیفیت و قیمت مناسب مخزن  پلی اتیلن ناب زیست همواره باعث شده است که مشتریان،  ثابت باشند و در خریدهای بعدی نیز از ناب زیست خرید نمایند . برای کسب اطلاعت بیشتر و راهنمایی می توانید از طریق راه های تماس زیر با کارشناسان فروش کارخانه ناب زیست در ارتباط باشید.

فلسفه تولید و استفاده از مخازن پلی اتیلن سه لایه صرفا جهت جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل آب داخل مخزن و جلبک نزدن آب است برای این منظور یک لایه مشکی در بین دو لایه  داخلی و بیرونی بدنه مخزن پلی اتیلن ایجاد میشود  لذا تولید کننده ها برای ایجاد لایه مشکی از دوده صنعتی به عنوان رنگ و معمولا از کربنات کلسیم و مقداری مواد باز یافتی  کهنه استفاده میکنند که هر سه این مواد برای سلامتی انسان خطرناک است. بهترین مخازن پلی اتیلن جهت آب، مخازن پلی اتیلن دو لایه است که لایه بیرونی با رنگ مات تیره و لایه داخلی سفید باشد این هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت به نفع مصرف کننده است و در ضمن جلوی دزدی و تقلب را میگیرد و در حفظ پاکیزگی اب نقش اساسی را دارد.

مواد اولیه جهت تولید مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی

مخازن پلی اتیلن آب آشامیدنی با فرآیند قالب گیری دورانی تولید می شوند. در شروع پروسه تولید مواد پودری پلیمری با مواد حفاظتی اشعه ماوراء بنفش ترکیب می شوند و درون یک قالب دو تکه ریخته می شود. درصد ترکیبات مواد حفاظت کننده اشعه ماوراء بنفش استفاده شده در این مخلوط بستگی به کاربرد نهایی مخزن تولید شده دارد. با بسته شدن قالب، قالب در کوره داغ با دمای مناسب تحت حرارت قرار می گیرد. در طول فرایند حرارت، قالب در دو جهت ۳۶۰ درجه به چرخش در می آید. این حرکات باعث می شود با ذوب شدن ترکیب، مخلوط حاصل بر روی همه قسمت های قالب بنشیند. پس از تکمیل فرایند، قالب به یک اتاق خنک کننده منتقل می شود که در آن درجه حرارت به آرامی کاهش می یابد و با کاهش دما مخزن از قالب خارج می شود. برای اطاع بیشتر در مورد مواد اولیه مورد استفاده در پلی اتیلن آب آشامیدنی میتوان از طریق وب سایتهای مختلف کمک گرفت. 

خریداران مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی چه کسانی هستند؟

خریداران مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی چه کسانی هستند؟

خریداران مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی چه کسانی هستند؟

خدمات فروشگاه پلی اتیلن ایران، از طریق باربری های مجاز به سراسر کشور ارسال می گردد. کلیه  پلی اتیلن های با مبلغ بیش از چهارصد هزارتومان تا مراکز استان ها و برخی از شهرستان های بزرگ در سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شوند.  در شهر تهران خدمات ارسال فوری را راه اندازی نموده ایم تا بلافاصله بعد از ثبت سفارش، محصول خریداری شده به درب آدرس مشتری ارسال شود. کلیه این محصولات در طی فرایند ارسال و تا زمان تحویل به مشتری تحت پوشش بیمه قرار داده شده اند تا نگرانی مشتریان گرامی بابت زیان ناشی از حوادث احتمالی به طور کامل برطرف گردد. کلیه محصولات عرضه شده از ماده اولیه پلی اتیلن آب آشامیدنی تولید شده اند و هیچگونه مواد غیر بهداشتی در تولید این محصولات مورد استفاده قرار نگرفته است. به دلیل بکارگیری مواد اولیه درجه یک و توجه همیشگی به کیفیت محصولات، شرکتهای تولید پلی اتیلن آب آشامیدنی موفق به دریافت انواع استاندارد ها و گواهی نامه های بهداشتی از سازمان غذا و دارو برای محصولات خود شده است.

خرید مخزن پلی اتیلنی آب آشامیدنی

با خرید مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی  دارای 36 ماه گارانتی تعویض میتوان برخوردار شد. در صورت رعایت شرایط نصب و نگهداری محصولات و در صورت بروز هرگونه ایرادی، محصول خریداری شده شما با یک نمونه جدید تعویض خواهد شد. همچنین به مدت 10 سال خود را متعهد به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی در سراسر ایران می دانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما