قیمت مخزن پلی اتیلن سه لایه طبرستان

گوناگونی و تضاد های قیمتی بالایی را در مورد مخزن پلی اتیلن سه لایه همه روزه می بینید چون برای رسیدن به نرخ هایی به صرفه، تدابیری اصولی به کار گرفته می شوند. از این رو برای به دست آوردن قیمت محصولات فرم درخواست خود را تکمیل نمایید و با کارشناسان ارتباط بگیرید تا راهنمایی های لازم، در مورد هزینه های جدید به اطلاع شما برسند. به این صورت خواهید فهمید که نرخ ها خیلی ارزان و مطلوب به شمار می آیند. 

قیمت مخزن پلی اتیلن سه لایه طبرستان

مشخصات فنی مخزن پلی اتیلن

مشخصات فنی مخزن پلی اتیلن از آن جا که تنوعات زیادی در این تجهیزات صنعتی وجود دارد پس برای شرح مشخصات مخزن پلی اتیلن، باید هر کدام را جداگانه تفسیر نماییم. بنابراین در زیر پاره ای از این جزئیات را با دقت بخوانید و از مطالب عنوان شده، نهایت استفاده را ببرید :

  1. فرم های خوابیده یا افقی : آن ها در ابعاد ۷۰ تا ۵۰۰۰ لیتر طراحی می گردند و گنجایش بالایی را، برای نگهداری و ذخیره مایعات دارند. ارتفاعات محصولات مذکور نسبت به بقیه تشکیلات خیلی کمتر می باشند چون شکل ظاهری شان، خوابیده و نزدیک به زمین است. به این صورت فشار ها در کلیه سطوح تانکر پخش می گردند.
  2. تولیدات ایستاده و عمودی : ظرفیتی معادل ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ لیتر دارند و به همین دلیل در کارخانجات بیشترین مصارف را دارند. در این حالت ارتفاعی متناسب و به اندازه ۶ متر را برایشان به اجرا در می آورند. این گونه تجهیزات توانسته اند کارایی های قابل توجهی را در انتقال مایعات سنگین انجام هند.
  3. ساخته های مکعبی با شکلی کتابی : طول هایی در اندازه ۲۳۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ لیتر را داشته و با بلندی هایی تقریبا متوسط و به سایز ۲ تا ۳ متر شکل یافته اند.
  4. انواع مخروطی مانند و قیفی : قطری به اندازه ۸۰۰ و ارتفاع ۱.۳ متر را دارد و از لحاظ ظاهری، تفاوت های زیادی را با دیگر انواع تولید شده دارند. البته انتقال مایعات توسط تولیدات موجود با سختی زیادی همراه است.

مرکز خرید مخزن پلی اتیلن سه لایه

مرکز خرید مخزن پلی اتیلن سه لایه مرکز خرید مخزن پلی اتیلن مجهز به بزرگترین تجهیزات در راستای رفاه مندی بیشتر خریداران می باشد. این تولیدات موجود برخوردار از درجات کیفی قوی و نیرومندی هستند و تضمین دوام طولانی مدت را برای سالیان دراز دارند. 

امکان خرید مخزن سه لایه در مرکز تجاری موجود در ایام مختلف با امتیازات جدید تری همراه است به طوری که، ابعاد و اندازه های استاندارد بیشتری از آن ها قابل رویت هستند. 

به این صورت باید اندکی دقت به خرج داد تا از گوناگونی های اخیر در مورد این اقلام بهره مند شد. 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما